Eksik

Biliyorum,öfkeyle yazıyorum bunları. Ama yanlış hissettirmiyor düşündüklerim. Ne yaşarsan yaşa. Asla benim yaşadıklarımla eş değer olmayacak yaşadıkların. Her zaman biraz daha yarım ve tatsız. Ve her zaman daha erken. Ne yaparsan yap, her şey sahte olacak hayatında. Emin olduğun elin ayağın bile yabancılaşacak sana. Onlar da beni gösterecekler sana. Varsa emin olduğum bir şey; o da mutlu olduğumun farkında olmamdır.Ve senin bana her zaman bir pencereden bakacağın.


Yorumlar

Popüler Yayınlar