Bir şeyler

Gece kadar cazip gece kadar karanlıksın. Çoğu zaman güneşe sonsuza dek sadık olan ay kadar acınası. Kış kadar soğuk kış kadar özlenesisin. Ruhuma iyi gelensin. Ve belki de nedenini bilsem dahi vazgeçemeyeceğimsin. Bu da beni ayın gölgesini takip eden yıldızlar kadar acınası yapıyor elbette. Birbirimize aidiz ama farklıyız. Bizi güzel yapan da bu olmalı. Bizi biz yapan şey ilk önce güneş olmalı, ay olmalı. Sonra kış olmalı, sonra yıldızlar. Bizi biz yapan yine biz olmalıyız. Duy hıçkırıklarımı!




Yorumlar

Popüler Yayınlar